Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poreÄenjem proseÄnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i proseÄnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa proseÄnim nedeljnimĀ brojevima u referentnimĀ neizbornimĀ godinama.
SliÄne vesti
āGlupa pravilaā za funkcionersku kampanju
U neÄemu se svakako možemo složiti sa Aleksandrom VuÄiÄem ā da su pravila o āzabrani prenoÅ”enjaā vesti o nekim aktivnostima, ...
Prijava Agenciji – ZajeÄar javne ustanove i službe u kampanji
Ovim putem želimo da vam ukažemo na Älanak, objavljen u medijima, u kome se ukazuje na delovanje pojedinaca koje može ...
Prijava Agenciji – koriÅ”Äenje javnih objekata i imovine javnih preduzeÄa u spotu SNS
Prijava Agenciji – koriÅ”Äenje javnih objekata i imovine javnih preduzeÄa u spotu SNS ReÅ”enje Agencije – nije povreÄen zakona Tužba ...