Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poređenjem prosečnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i prosečnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa prosečnim nedeljnim brojevima u referentnim neizbornim godinama.
Slične vesti
Okrugli sto – Finansiranje i kontrola finansiranja političkih aktivnosti – iskustva Češke i Srbije
Transparentnost Srbija organizovala je okrugli sto “Finansiranje i kontrola finansiranja političkih aktivnosti – iskustva Češke i Srbije”. Okrugli sto je ...
Izmene Zakona o FPA preporuke i komentar TS septembar 2016
Slovenački stručnjak (profesor ustavnog prava na Pravnom fakultetu Univerziteta u Mariboru), Jurij Toplak, je posredstvom TAIEXposetio Srbiju (TAIEX je instrument ...
Finansiranje kampanje 2022 iz budžeta 2022
Transparentnost Srbija uradila je novi obračun finansiranja kampanje iz budžeta na osnovu broja proglašenih izbornih lista kandidata za predsednika, sa ...