Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poređenjem prosečnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i prosečnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa prosečnim nedeljnim brojevima u referentnim neizbornim godinama.
Slične vesti
Prijava Agenciji – Zaječar javne ustanove i službe u kampanji
Ovim putem želimo da vam ukažemo na članak, objavljen u medijima, u kome se ukazuje na delovanje pojedinaca koje može ...
Preliminarni izveštaji o finansiranju kampanje
Preliminarni izveštaji kao preporuka ODIHR: Jedna od izmena Zakona o finansiranju političkih aktivnosti jeste uvođenje obaveze podnošenja preliminarnih izveštaja o finansiranju ...
Transparentnost Srbija predstavila predloge Nadzornom odboru za izbore
Transparentnost Srbija predložila je, na sastanku sa Nadzornim odborom za izbornu kampanju, da to telo preporuči svim medijima da objave ...