Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poređenjem prosečnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i prosečnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa prosečnim nedeljnim brojevima u referentnim neizbornim godinama.
Slične vesti
Nemanja Nenadić: Izbori obilovali problematičnim pojavama
Izolovani lokalni izbori koji su održani u tri opštine prošle nedelje bili su još jedna pokazna vežba funkcionerske kampanje, koja ...
Finansiranje predsedničke kampanje – analiza 2008
Finansiranje predsedničke izborne kampanje: Iako je rok za dostavljanje izveštaja o finansiranju kampanje bio deset dana od dana održavanja izbora, ...
Inicijativa i zahtev Narodnoj skupštini – podaci o Nadzornom odboru
Transparentnost Srbija podnela je zahtev za pristup informacijama od javnog značaja i Inicijativu za postupanje Narodne skupštine u vezi sa ...