Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poreÄenjem proseÄnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i proseÄnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa proseÄnim nedeljnimĀ brojevima u referentnimĀ neizbornimĀ godinama.
SliÄne vesti
TV kampanja i oglasavanje na bilbordima izbori mart 2014
Da bi uopÅ”te moglo da se ozbiljno govori o borbi protiv korupcije, od kljuÄne je važnosti da postoje Äisti raÄuni ...
Monitoring izbora preporuke 2012
Preporuke za dalje postupanje nadležnih organa i izmenu pravnog okvira Rezultati monitoringa finansiranja kampanje za izbore održane u maju 2012 ...
Procena vrednosti bilbord kampanje izbori 2020
OglaÅ”avanje putem bilborda predstavlja jedan od tradicionalno najznaÄajnijih troÅ”kova izborne kampanje u Srbiji. Prema analizi izveÅ”taja izbornih lista koju je ...