Struktura medijske dominacije Vučića
Plaćeno oglašavanje, uz brojna gostovanja u svojstvu aktuelnog predsednika države, promotivne aktivnosti i druge aktivnosti sa promotivnim efektom, omogućile su predsedničkom kandidatu Aleksandru Vučiću potpunu medijsku dominaciju u kampanji za izbore 3. aprila 2022. Infografiku možete da pogledate ovde.
Oglašavanje na bilbordima
Kampanja koja je vođena putem bilborda za izbore 2022. bila je intenzivnija od one sa prethodnih izbora, što je naročito došlo do izražaja u Beogradu, gde su održavani i izbori za gradsku skupštinu. U monitoringu koji je Transparentnost Srbija organizovala na uzorku, u Beogradu, Novom Sadu, Nišu i Novom Pazaru, uočen je značajan porast ukupnog broja bilborda (naročito u Beogradu). Zastupljenost političkog oglašavanja je rasla kako se približavao dan izbora, a oglašavanje je nastavljeno i nakon izbornog dana, kroz poruke zavhalnosti biračima od strane vladajuće stranke. Infografiku možete pogledati ovde.