Struktura medijske dominacije Vu─Źi─ça

Pla─çeno ogla┼íavanje, uz brojna gostovanja u svojstvu aktuelnog predsednika dr┼żave, promotivne aktivnosti i druge aktivnosti sa promotivnim efektom, omogu─çile su predsedni─Źkom kandidatu Aleksandru Vu─Źi─çu potpunu medijsku dominaciju u kampanji za izbore 3. aprila 2022. Infografiku mo┼żete da pogledate ovde.

Oglašavanje na bilbordima

Kampanja koja je vo─Ĺena putem bilborda za izbore 2022. bila je intenzivnija od one sa prethodnih izbora, ┼íto je naro─Źito do┼ílo do izra┼żaja u Beogradu, gde su odr┼żavani i izbori za gradsku skup┼ítinu. U monitoringu koji je Transparentnost Srbija organizovala na uzorku, u Beogradu, Novom Sadu, Ni┼íu i Novom Pazaru, uo─Źen je zna─Źajan porast ukupnog broja bilborda (naro─Źito u Beogradu). Zastupljenost politi─Źkog ogla┼íavanja je rasla kako se pribli┼żavao dan izbora, a ogla┼íavanje je nastavljeno i nakon izbornog dana, kroz poruke zavhalnosti bira─Źima od strane vladaju─çe stranke. Infografiku mo┼żete pogledati ovde.