Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poreÄenjem proseÄnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i proseÄnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa proseÄnim nedeljnim brojevima u referentnim neizbornim godinama.
SliÄne vesti
Upozorenje na pokazatelje ozbiljnih povreda u vezi sa izborima
Državni organi u Srbiji bi, bez dodatnog odlaganja, trebalo da utvrde da li je vladajuÄa partija zloupotrebila javne institucije i ...
Nezakonita odluka o obrazovanju Privremenog nadzornog tela za praÄenje medija tokom izborne kampanje
Odluka Vlade Srbije o obrazovanju Privremenog nadzornog tela za praÄenje medija tokom izborne kampanje, koju je stupila na snagu 17. ...
Prijave Agenciji za spreÄavanje korupcije
Prijave koje je Transparentnost Srbija podnela Agenciji za spreÄavanje korupcije i reÅ”enja i odluke Agencije po tim prijavama: ...