Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poređenjem prosečnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i prosečnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa prosečnim nedeljnim brojevima u referentnim neizbornim godinama.
Slične vesti
Prijava Agenciji – korišćenje javnih objekata i imovine javnih preduzeća u spotu SNS
Prijava Agenciji – korišćenje javnih objekata i imovine javnih preduzeća u spotu SNS Rešenje Agencije – nije povređen zakona Tužba ...
Opšti osvrt na finansijske izveštaje stranaka sa izbora 2012
Parlamentarni izboriIzveštaji učesnika izborne kampanje na parlamentarnim izborima dostavljani su do 10. juna 2012. godine Agenciji za borbu protiv korupcije, ...
Prijava Agenciji – Aleksandar Vučić na Tviteru
Transparentnost Srbija podnela je prijavu Agenciji za sprečavanje korupcije zbog moguće povrede člana 50. Zakona o sprečavanju korupcije i člana ...