Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poređenjem prosečnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i prosečnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa prosečnim nedeljnim brojevima u referentnim neizbornim godinama.
Slične vesti
Zahtev Agenciji – postupak protiv Zorane Mihajlović
Zahtev Agenciji – postupak protiv Zorane Mihajlović Odgovor Agencije – postupak u toku Odgovor Agencije postupak i dalje u toku ...
Za ravnopravne izbore neophodno ograničiti funkcionersku kampanju
Programski direktor Transparentnosti Srbija Nemanja Nenadić izjavio je da je za koliko-toliko ravnopravne izbore najvažnije postavljanje striktnijih ograničenja za aktivnosti javnih ...
Nadzorni odbor – inicijativa za poziv medijima
Predmet: Inicijativa Nadzornom odboru da medijima u Republici Srbiji uputi javni poziv da prilikom izveštavanja o predizbornim aktivnostima funkcionera političkih ...