Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poreÄenjem proseÄnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i proseÄnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa proseÄnim nedeljnim brojevima u referentnim neizbornim godinama.
SliÄne vesti
Pritužba ombudsmanu na rad Agencije za spreÄavanje korupcije
Transparentnost SrbijaĀ podnela je pritužbu ZaÅ”titniku graÄana zbog postupanja Agencije za spreÄavanje korupcije u sluÄajevima kada je TS podnosila prijave zbog ...
CINS: SNS negirao da je organizovao i finansirao rad kol centra
Nakon Å”to je Transparentnost Srbija podnela prijavu Agenciji za spreÄavanje korupcije zbog sumnje da je u vezi sa organizacijom kol ...
Procena troÅ”kova oglaÅ”avanja – prve tri nedelje kampanje
Transparentnost Srbija izradila je proraÄun troÅ”kova oglaÅ”avanja za prve tri nedelje izborne kampanje TV kampanja 2022 procena vrednosti – prve ...