Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poreÄenjem proseÄnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i proseÄnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa proseÄnim nedeljnim brojevima u referentnim neizbornim godinama.
SliÄne vesti
Nadzorni odbor – inicijativa za poziv medijima
Predmet: Inicijativa Nadzornom odboru da medijima u Republici Srbiji uputi javni poziv da prilikom izveÅ”tavanja o predizbornim aktivnostima funkcionera politiÄkih ...
Prijava Agenciji ā Aleksandar VuÄiÄ na Tviteru
Transparentnost Srbija podnela je prijavu Agenciji za spreÄavanje korupcije zbog moguÄe povrede Älana 50. Zakona o spreÄavanju korupcije i Älana ...