Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poreÄenjem proseÄnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i proseÄnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa proseÄnim nedeljnim brojevima u referentnim neizbornim godinama.
SliÄne vesti
Pismo revizorima – finansiranje kampanje 2007
Dopis upuÄen ovlaÅ”Äenim revizorima, angažovanim od strane RIK radi provere podataka iz izveÅ”taja podnosilaca izbornih lista o finansiranju kampanje za ...
Pobedniku prvog kruga predsedniÄkih izbora gotovo 5 miliona evra
Ako predsedniÄki izbori 3. aprila budu odluÄeni u prvom krugu, partija koja je predložila kandidata za predsednika dobiÄe iz budžeta ...
Inicijativa za podnoÅ”enje amandmana na Predlog zakona o finansiranju politiÄkih aktivnosti
ransparentnost Srbija poslala je svim poslaniÄkim grupama u SkupÅ”tini Srbije inicijativu za podnoÅ”enje amandmana naĀ Predlog zakona o finansiranju politiÄkih ...