Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poreÄenjem proseÄnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i proseÄnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa proseÄnim nedeljnim brojevima u referentnim neizbornim godinama.
SliÄne vesti
TS analiza: Pristup medijima i njihova kontrola – kljuÄni problemi i moguÄa reÅ”enja
Transparentnost ā Srbija u kontinuitetu prati oblast finansiranja politiÄkih stranaka i izbornih kampanja u Srbiji od donoÅ”enja Zakona o finansiranju ...
Prvi nalazi o finansiranju kampanje 2023.
Srbija je uŔla u novi izborni proces, a da nije reŔen ni jedan od problema u oblasti finansiranja kampanje i ...