Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poređenjem prosečnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i prosečnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa prosečnim nedeljnim brojevima u referentnim neizbornim godinama.
Slične vesti
Rad privremenih organa tokom izborne kampanje mora da bude transparentan
Transparentnost Srbija ukazala je predsednicima i članovima privremenih organa u 65 gradova i opština da imaju obavezu da obezbede javnost ...
Nenadić: U ovu kampanju smo ušli sa neraščišćenim računima
Prenosimo intervju programskog direktora TS Nemanje Nenadića za CINS. Novi parlamentarni i lokalni izbori u 65 opština i gradova, uključujući i ...
Procena vrednosti bilbord kampanje izbori 2020
Oglašavanje putem bilborda predstavlja jedan od tradicionalno najznačajnijih troškova izborne kampanje u Srbiji. Prema analizi izveštaja izbornih lista koju je ...