Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poređenjem prosečnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i prosečnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa prosečnim nedeljnim brojevima u referentnim neizbornim godinama.
Slične vesti
Nezakonita odluka o obrazovanju Privremenog nadzornog tela za praćenje medija tokom izborne kampanje
Odluka Vlade Srbije o obrazovanju Privremenog nadzornog tela za praćenje medija tokom izborne kampanje, koju je stupila na snagu 17. ...
Predlog prioriteta za borbu protiv korupcije u radu nove Skupštine i Vlade
Transparentnost Srbija dostavila je novoizabranim čelnicima Narodne skupštine i skupštinskih odbora, kao i mandatarki za mesto predsednika Vlade predloge prioriteta ...
Predložene izmene zakona ne rešavaju problem „funkcionerske kampanje“
Transparentnost Srbija ističe da predložene izmene u Zakonu o elektronskim medijima i Zakonu o sprečavanju korupcije, iako korisne, ni izbliza ...