Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poreÄenjem proseÄnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i proseÄnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa proseÄnim nedeljnim brojevima u referentnim neizbornim godinama.
SliÄne vesti
Komentari TS na predlog izmena i dopuna Zakona o finansiranju politiÄkih aktivnosti – novembar 2014
...
Preliminarni finansijski izveŔtaji
Naizgled bitna novina jeste uvoÄenje obaveze uÄesnika izborne kampanje da pored konaÄnog podnose i preliminarni izveÅ”taj o finansiranju kampanje. Ovo ...
Putevi Srbije i selo Kukulovci
Ovde možete videti celokupan tok dokumenata vezan za sluÄaj Kukulovci: Zahtev JP Putevi Srbije – Kukulovce Odgovor ā Putevi Kukulovce ...