Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poređenjem prosečnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i prosečnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa prosečnim nedeljnim brojevima u referentnim neizbornim godinama.
Slične vesti
Finansiranje kampanje Novi Sad 2012 – najvažniji nalazi
Široko je bila rasprostranjena pojava da stranke prilagođavaju troškove kampanje budžetskim sredstvima koja su im postala raspoloživa na osnovu izbornog ...
Finansiranje kampanje za referendum oktobar 2006
Finansiranje kampanje za referendum Organizacija Transparentnost – Srbija želi da skrene pažnju javnosti da najavljeno finansiranje kampanje za referendum iz ...
Konferencija TS i TI Češke: Izbori i novac
Kako je 2020. bila izborna godina i u Srbiji i u Češkoj, ono što ove dve zemlje čini značajno različitim ...