Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poreÄenjem proseÄnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i proseÄnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa proseÄnim nedeljnim brojevima u referentnim neizbornim godinama.
SliÄne vesti
NenadiÄ: TužilaÅ”tvo treba da pokrene postupak
Nakon Å”to je CINS objavio tekst o radu kol centra SNS-a, Nemanja NenadiÄ iz Transparentnosti Srbija kaže da je u njemu dovoljno podataka ...
Finansiranje kampanje za lokalne izbore 2008
Finansiranje kampanje za lokalne izbore: Lokalni izbori su zakazani za 11. maj 2008. Na njima se primenjuju pravila o finansiranju ...
TS analiza: Finansiranje izborne kampanje u Srbiji ā kljuÄni problemi i moguÄa reÅ”enja
Transparentnost ā Srbija u kontinuitetu prati oblast finansiranja politiÄkih stranaka i izbornih kampanja u Srbiji od donoÅ”enja Zakona o finansiranju ...