Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poređenjem prosečnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i prosečnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa prosečnim nedeljnim brojevima u referentnim neizbornim godinama.
Slične vesti
Reagovanje na saopštenje Agencije za sprečavanje korupcije od 12. januara 2024.
Agencija za sprečavanje korupcije je izdala saopštenje pod naslovom „NEUTEMELJENE TVRDNJE DIREKTORA „TRANSPARENTNOST SRBIJA“ u kome se ne citira ni ...
Zahtev TS Budžetska inspekcija
Zahtev TS Budžetska inspekcija Žalba Povereniku Služba za budžetsku inspekciju ...
Izveštaji TS o monitoringu izbora 2023
Transparentnost Srbija objavila je izveštaje o monitoringu izborne kampanje 2022. Izveštaji se mogu preuzeti sa sajta TS: Izveštaji: Reports: Saopštenja: ...