Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poreÄenjem proseÄnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i proseÄnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa proseÄnim nedeljnim brojevima u referentnim neizbornim godinama.
SliÄne vesti
Zahtev TS Upravna inspekcija Voždovac
Zahtev TS Upravna inspekcija Voždovac Žalba Povereniku Upravni inspektorat ...
Stranke ne objavljuju podatke o izvorima i troŔkovima izborne kampanje
Transparentnost finansiranja svih uÄesnika u predizbornoj kampanji za izbore zakazane za 21. jun je na veoma niskom nivou, sa proseÄnom ...
Nemanja NenadiÄ: Izbori obilovali problematiÄnim pojavama
Izolovani lokalni izbori koji su održani u tri opŔtine proŔle nedelje bili su joŔ jedna pokazna vežba funkcionerske kampanje, koja ...