Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poređenjem prosečnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i prosečnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa prosečnim nedeljnim brojevima u referentnim neizbornim godinama.
Slične vesti
CRINIS Komentari prvog izvestaja o kontroli kampanje 2012
Obim i predmet izveštaja Agencija u uvodom delu objašnjava obaveze političkih subjekata i kontekst svog izveštaja na sledeći način: „Šestog ...
Nezakonita odluka o obrazovanju Privremenog nadzornog tela za praćenje medija tokom izborne kampanje
Odluka Vlade Srbije o obrazovanju Privremenog nadzornog tela za praćenje medija tokom izborne kampanje, koju je stupila na snagu 17. ...