Transparentnost Srbija prati oblast finansiranja političkih stranaka i izbornih kampanja u Srbiji od donošenja Zakona o finansiranju stranaka iz 2003, kao i postupanje državnih organa koji su nadležni za kontrolu finansiranja izborne kampanje. Glavni deo monitoringa je nezavisno prikupljanje podataka o najbitnijim troškovima izborne kampanje i poređenje sa podacima koji su o tome prijavljeni u izveštajima. Na ovaj način smo pratili i izbore održane 2004, 2007, 2008, 2012, 2014, 2017, 2018 i 2020. Tokom prošle godine smo sa kolegama iz Transparency International Češke, sproveli prvi put istraživanje o transparentnosti finansiranja izborne kampanje …
Slične vesti
Rad privremenih organa tokom izborne kampanje mora da bude transparentan
Transparentnost Srbija ukazala je predsednicima i članovima privremenih organa u 65 gradova i opština da imaju obavezu da obezbede javnost ...
Prijave Agenciji za sprečavanje korupcije
Prijave koje je Transparentnost Srbija podnela Agenciji za sprečavanje korupcije i rešenja i odluke Agencije po tim prijavama: ...
Finansiranje izborne kampanje iz budžeta
Sve izborne liste na parlamentarnim izborima, koje podnesu jemstvo i dobiju više od 1% glasova (manjinske liste 0,2) dobiće između ...