Transparentnost Srbija prati oblast finansiranja političkih stranaka i izbornih kampanja u Srbiji od donošenja Zakona o finansiranju stranaka iz 2003, kao i postupanje državnih organa koji su nadležni za kontrolu finansiranja izborne kampanje. Glavni deo monitoringa je nezavisno prikupljanje podataka o najbitnijim troškovima izborne kampanje i poređenje sa podacima koji su o tome prijavljeni u izveštajima. Na ovaj način smo pratili i izbore održane 2004, 2007, 2008, 2012, 2014, 2017, 2018 i 2020. Tokom prošle godine smo sa kolegama iz Transparency International Češke, sproveli prvi put istraživanje o transparentnosti finansiranja izborne kampanje …
Slične vesti
Finansiranje izborne kampanje iz budžeta
Sve izborne liste na parlamentarnim izborima, koje podnesu jemstvo i dobiju više od 1% glasova (manjinske liste 0,2) dobiće između ...
Transparentnost izborne administracije –pojedini problemi i moguća rešenja
Transparentnost – Srbija u kontinuitetu prati oblast finansiranja političkih stranaka i izbornih kampanja u Srbiji od donošenja Zakona o finansiranju ...
Izmene Zakona o FPA preporuke i komentar TS septembar 2016
Slovenački stručnjak (profesor ustavnog prava na Pravnom fakultetu Univerziteta u Mariboru), Jurij Toplak, je posredstvom TAIEXposetio Srbiju (TAIEX je instrument ...