Transparentnost Srbija prati oblast finansiranja političkih stranaka i izbornih kampanja u Srbiji od donošenja Zakona o finansiranju stranaka iz 2003, kao i postupanje državnih organa koji su nadležni za kontrolu finansiranja izborne kampanje. Glavni deo monitoringa je nezavisno prikupljanje podataka o najbitnijim troškovima izborne kampanje i poređenje sa podacima koji su o tome prijavljeni u izveštajima. Na ovaj način smo pratili i izbore održane 2004, 2007, 2008, 2012, 2014, 2017, 2018 i 2020. Tokom prošle godine smo sa kolegama iz Transparency International Češke, sproveli prvi put istraživanje o transparentnosti finansiranja izborne kampanje …
Slične vesti
Dogovor o izbornim uslovima ne rešava sve probleme
Politički dogovor dve vladajuće i sedam opozicionih političkih stranaka i predsednika Narodne skupštine predviđa neke mere koje mogu da povećavaju ...
Prvi rezultati monitoringa aktivnosti funkcionera tokom izborne kampanje i tokom perioda “suspendovane izborne kampanje”
Prvi rezultati monitoringa aktivnosti funkcionera tokom izborne kampanje i tokom perioda “suspendovane izborne kampanje” Funkcionerska kampanja i aktivnosti funkcionera – tabela ...
Da li su direktori kojima je istekao mandat potpisivali ugovore o javnim nabavkama
Transparentnost Srbija pozvala je Kancelariju za javne nabavke da sprovede monitoring primene zakona u javnim preduzećima i drugim preduzećima u državnom vlasništvu ...