Oglašavanje putem bilborda predstavlja jedan od tradicionalno najznačajnijih troškova izborne kampanje u Srbiji. Prema analizi izveštaja izbornih lista koju je izradila Agencija za borbu protiv korupcije1 , u prethodne tri izborne kampanje za parlamentarne izbore vrednost „izbornog materijala“, u okviru čega bilbordi imaju najveći udeo, bila je 210 miliona dinara (10,91% prijavljenih rashoda) u 2012. godini, 307 miliona dinara (14,62%) u 2014. godini i oko 230 miliona dinara (14,36%) u 2016. Na osnovu posmatranja na uzorku oglašavanja putem bilborda u tri najveća grada (Beograd, Novi Sad i Niš), Transparentnost Srbija je 2016. procenila da je ukupna vrednost ovog oglašavanja bila 563 hiljade evra, a na teritoriji cele Srbije između 800 i 900 hiljada evra. Učesnici na parlamentarnim izborima su prijavili 970 hiljada evra troška te vrste2 .
Pošto jedinična vrednost zakupa bilbord stranica i visina popusta ne podleže značajnim varijacijama, troškovi ove vrste izborne kampanje u najvećoj meri zavise od njenog trajanja. Takođe, uticaj na ovu vrstu troška imaju i mogućnosti reklamnog tržišta, gde je primetan konstantan rast broja raspoloživih površina za oglašavanje u svakom novom izbornom ciklusu. Usled toga što je kampanja za oglašavanje putem bilborda 2016. trajala značajno kraće nego 2012, kada su uporedo održani i predsednički izbori, to su i troškovi ove vrste bili manji. Pored toga, 2016. udeo političkih oglasnih poruka u ukupnom broju bilborda nije ni u jednoj posmatranoj sedmici premašio jednu trećinu, dok je u ranijim izbornim ciklusima (2012. i 2014), u udarnim delovima kampanje varirao između 46% i 72%.