Monitoring kampanje 2018 glavni nalazi

Pra─çenje gradskih izbora u Beogradu, koje je preduzela Transparentnost Srbija u vezi sa funkcionerskom kampanjom, njenim pra─çenjem u medijima, finansiranjem iz bud┼żeta, ogla┼íavanjem u medijima i radom dr┼żavnih organa, dokazuje nu┼żnost pobolj┼íanja propisa i ve─çe aktivnosti dr┼żavnih organa u kontroli njihovog sprovo─Ĺenja. Funkcionerska kampanja gradskih ─Źelnika, strana─Źko anga┼żovanje predsednika Srbije, ─Źije ime je nosila izborna lista njegove partije i dominantno prisustvo ove liste u medijima prvenstveno zahvaljuju─çi aktivnostima Aleksandra Vu─Źi─ça u svojstvu predsednika dr┼żave, glavna je odlika kampanje za izbor odbornika Skup┼ítine grada Beograda. Ova lista ili njeni predstavnici se pojavila 294 puta na naslovnim stranicama dnevnih novina u pozitivnom kontekstu, za 94 vi┼íe nego sve druge liste zajedno.

Od ─Źlanova Vlade su bili najaktivniji predsednica Ana Brnabi─ç, te ministri ┼áar─Źevi─ç i Vulin a kod klju─Źnih gradskih funkcionera (Mali, Vesi─ç) je prime─çen porast aktivnosti od 50% u odnosu na neizborni period. I pored nesumnjivog politi─Źkog zna─Źaja za celu zemlju, izbori su bili tek tre─ça po zna─Źaju tema na naslovnim stranicama (iza teme Kosova, prvenstveno zbog ubistva Olivera Ivanovi─ça, i teme ubistva peva─Źice Jelene Marjanovi─ç), sa 49 pominjanja (12,4%) kao glavna tema na naslovnim stranicama…