Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poređenjem prosečnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i prosečnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa prosečnim nedeljnim brojevima u referentnim neizbornim godinama.
Slične vesti
Dopis MUP-u u vezi sa podacima o prebivalištu
Transparentnost Srbija uputila je inicijativu i zahtev MUP-u u vezi sa podaciam o prebivalištima građana. ...
Analiza izveštaja o troškovima izborne kampanje 2022. sa preporukama za postupanje Agencije za sprečavanje korupcije
Izbori za narodne poslanike (vanredni), predsednika Republike (redovni), odbornike u skupštini Grada Beograda (redovni) i u nizu drugih gradova i ...
Predlozi amandmana za unapređenje izbornog procesa
Transparentnost Srbija poslala je Skupštini Srbije predloge amandmana na zakone koji se menjaju pred najavljene aprilske izbore, koji bi značajno ...