Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poreÄenjem proseÄnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i proseÄnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa proseÄnim nedeljnimĀ brojevima u referentnimĀ neizbornimĀ godinama.
SliÄne vesti
TS traži od Agencije podatke o prekrŔajnim postupcima
Transparentnost Srbija zatražila je od Agencije za spreÄavanje korupcije podatke da li je, u skladu sa Zakonom o finansiranju politiÄkih ...
U izbornoj kampanji nejasna granica izmeÄu države i stranke ā oÅ”tar i koristan izveÅ”taj ODIHR-a
PosmatraÄka misija ODIHR-a je veÄ u preliminarom izveÅ”taju istakla ne samo nedostatke zakonskih reÅ”enja veÄ i brojna ozbiljna krÅ”enja zakona ...
Dopis Nadzornom odboru
Dopis Nadzornom odboru – SNS zdravstveni radnici Dopis Nadzornom odboru – SPS ministar spoljnih poslova Dopis Nadzornom odboru – SNS ...