Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poređenjem prosečnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i prosečnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa prosečnim nedeljnim brojevima u referentnim neizbornim godinama.
Slične vesti
Analiza izvestaja sa lokalnih izbora u Novom Sadu 2012
Širi kontekst Projekat monitoringa finansiranja izborne kampanje Transparentnost – Srbija je sprovela u saradnji sa IFES-om u 15 gradova u ...
Zahtev REM-u – izveštaj o oglašavanju u kampanji
Zahtevi REM-u u vezi sa oglašavanjem u predsedničkoj kampanji 2017. godine Zahtev REM-u – izveštaj o oglašavanju u kampanji Odgovor ...