Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poreÄenjem proseÄnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i proseÄnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa proseÄnim nedeljnimĀ brojevima u referentnimĀ neizbornimĀ godinama.
SliÄne vesti
Amandmanima otkloniti nedostatke u Predlogu Zakona o referendumu i narodnoj inicijativi
Transparentnost Srbija poslala je svim poslaniÄkim grupama i samostalnim poslanicima predloge amandmana na pojedine odredbe Predloga Zakona o referendumu i ...
Pravila oglaŔavanja u izbornoj kampanji
Iako u Srbiji postoje pravila za predstavljanje i oglaÅ”avanje uÄesnika na izborima tokom izborne kampanje, ona nisu dovoljna da urede ...
Objavljivanje podataka o biraÄima u inostranstvu
Transparentnost Srbija podnela je zahtev i inicijativu Ministarstvu spoljnih poslova u vezi sa glasanjem na biraÄkim mestima u inostranstvu.TS je ...