Pitanje finansiranja politiÄkih partija i kampanja u Srbiji regulisano je kroz nekoliko zakona I drugih propisa. Najvažniji u tom pogledu je Zakon o finansiranju politiÄkih aktivnosti, usvojen 2011. godine i izmenjen 2014. i 2019. godine1 . Za neke aspekte finansiranja stranaka i kampanja mogu takoÄe biti relevantni i drugi zakoni i propisi, ukljuÄujuci odredbe KriviÄnog zakonika, Zako Ģ nika o kriviÄnom postupku, Zakona o oglaÅ”avanju, Zakona o javnom informisanju i medijima, Zakona o izboru narodnih poslanika, Zakona o lokalnim izborima, Zakona o spreÄavanju korupcije, Zakona o politiÄkim strankama, Zakona o udruženjima, Zakona o privrednim druÅ”tvima, Zakon o Državnoj revizorskoj instituciji i Zakona o javnim preduzecima. SliÄno tome, važno je Ģ uzeti u obzir i nekoliko podzakonskih akata, posebno Pravilnik o evidencijama i izveÅ”tajima politiÄkog subjeka, koji je objavio direktor Agencije za borbu protiv korupcije 2016.godine2 , kao i pravilnike i preporuke za pružaoce medijskih usluga koje izdaje Regulatorno telo za elektronske medije, pre svake predizborne kampanje (poslednji su usvojeni poÄetkom 2020…
SliÄne vesti
Monitoring kampanje 2018 glavni nalazi
PraÄenje gradskih izbora u Beogradu, koje je preduzela Transparentnost Srbija u vezi sa funkcionerskom kampanjom, njenim praÄenjem u medijima, finansiranjem ...
Prijava zbog prikrivenogĀ reklamiranja SNS
TS je podnela prijavu Nadzornom odboru za izbornu kampanju zbog prikrivengo reklamiranja Srpske napredne stranke u nekoliko medija. Prijava Nadzornom ...