Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poreÄenjem proseÄnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i proseÄnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa proseÄnim nedeljnim brojevima u referentnim neizbornim godinama.
SliÄne vesti
Finansiranje kampanje za lokalne izbore 2008
Finansiranje kampanje za lokalne izbore: Lokalni izbori su zakazani za 11. maj 2008. Na njima se primenjuju pravila o finansiranju ...
Finansiranje kampanje 2022 iz budžeta 2022Ā
Transparentnost Srbija uradila je novi obraÄun finansiranja kampanje iz budžeta na osnovu broja proglaÅ”enih izbornih lista kandidata za predsednika, sa ...
Inicijativa REM – poboljÅ”anja Pravilnika o obavezama pružalaca medijskih usluga tokom predizborne kampanje
...