Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poređenjem prosečnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i prosečnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa prosečnim nedeljnim brojevima u referentnim neizbornim godinama.
Slične vesti
Pritužba ombudsmanu na rad Agencije za sprečavanje korupcije
Transparentnost Srbija podnela je pritužbu Zaštitniku građana zbog postupanja Agencije za sprečavanje korupcije u slučajevima kada je TS podnosila prijave zbog ...
Izveštaji TS o monitoringu izbora 2023
Transparentnost Srbija objavila je izveštaje o monitoringu izborne kampanje 2022. Izveštaji se mogu preuzeti sa sajta TS: Izveštaji: Reports: Saopštenja: ...