Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poreÄenjem proseÄnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i proseÄnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa proseÄnim nedeljnim brojevima u referentnim neizbornim godinama.
SliÄne vesti
Inicijativa Agenciji – ispitivanje moguÄeg nezakonitog finansiranja stranke POKS
Inicijativa Agenciji – ispitivanje moguÄeg nezakonitog finansiranja stranke POKS ObaveÅ”tenje o ishodu postupka po prijavi ...
Zahtev TS Budžetska inspekcija
Zahtev TS Budžetska inspekcija Žalba Povereniku Služba za budžetsku inspekciju ...
Projekat: Finansiranje politiÄkih stranaka
Netransparentno finansiranje politiÄkih partija i izbornih kampanja je jedna od glavnih briga aktuelnih reformi u Srbiji, u smislu demokratskog razvoja, ...