Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poreÄenjem proseÄnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i proseÄnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa proseÄnim nedeljnim brojevima u referentnim neizbornim godinama.
SliÄne vesti
IzveŔtaji TS o monitoringu izbora 2022
Transparentnost Srbija objavila je izveÅ”taje o monitoringu izborne kampanje 2022. IzveÅ”taji se mogu preuzeti sa sajta TS: Izbori april 2022 – ...
Zahtev Agenciji – postupak protiv Zorane MihajloviÄ
Zahtev Agenciji – postupak protiv Zorane MihajloviÄ Odgovor Agencije – postupak u toku Odgovor Agencije postupak i dalje u toku ...
Prijave Agenciji za spreÄavanje korupcije
Prijave koje je Transparentnost Srbija podnela Agenciji za spreÄavanje korupcije i reÅ”enja i odluke Agencije po tim prijavama: ...