Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poređenjem prosečnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i prosečnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa prosečnim nedeljnim brojevima u referentnim neizbornim godinama.
Slične vesti
Projekat: Monitoring lokalnih izbora u Beogradu 2018
Transparentnost Srbija pratila je sve izborne kampanje od 2004. godine. Pratili smo aktivnosti u kampanjama, kroz direktan monitoring, finansiranje kampanja, ...
Mnoge Vučićeve aktivnosti za cilj imaju promociju stranke
Programski direktor Transparenstnosti Srbija Nemanja Nenadić izjavio je da mnoge aktivnosti predsednika Srbije Aleksandra Vučića i drugih javnih funkcionera poslednjih meseci ...
Usvojeni Predlog zakona o referendumu ishitren, ograničava građansku suverenost
Vlada Srbije je usvojila Predlog zakona o referendumu i narodnoj inicijativi, prema kome je predviđeno njegovo hitno usvajanje i stupanje ...