Transparentnost Srbija obradila je podatke o intenzitetu funkcionerske kampanje i o drugim aktivnostima funkcionera u prvih 26 dana kampanje.U prilogu su tabele sa podacima o aktivnostima, po kategorijama, kao i sa poreÄenjem proseÄnog nedeljnog broja promotivnih aktivnosti i proseÄnog nedeljnog broja svih aktivnosti za sve izborne cikluse od 2014. godine (kada je uvedena aktuelna metodologija) sa proseÄnim nedeljnimĀ brojevima u referentnimĀ neizbornimĀ godinama.
SliÄne vesti
Predložak za panel diskusiju o Zakonu o finansiranju politickih aktivnosti TS i TI ÄeÅ”ka
Transparentnost Srbija prati oblast finansiranja politiÄkih stranaka i izbornih kampanja u Srbiji od donoÅ”enja Zakona o finansiranju stranaka iz 2003, ...
NenadiÄ: TužilaÅ”tvo treba da pokrene postupak
Nakon Å”to je CINS objavio tekst o radu kol centra SNS-a, Nemanja NenadiÄ iz Transparentnosti Srbija kaže da je u njemu dovoljno podataka ...