Finansiranje i kontrola finansiranja političkih aktivnosti – iskustva Češke i Srbije

Transparentnost Srbija organizuje  okrugli sto „Finansiranje i kontrola finansiranja političkih aktivnosti – iskustva Češke i Srbije“ u utorak, 22. juna 2021, u periodu od 11.00 do 13.00 časova. u prostoru Дорћол Platz“, Beograd, Dobračina ulica broj 59a, uz poštovanje mera epidemiološke zaštite koje budu važile u tom trenutku. Postoji mogućnost da se panel diskusija prati i online, uz dostavljanje pitanja moderatorima putem chat-a na Zoomu.

Radni jezici su srpski i engleski, uz obezbeđen simultani prevod.

Skup će otvoriti ambasador Republike Češke u Srbiji, gospodin Tomaš Kuhta.

U uvodnom delu, o transparentnosti podataka o finansiranju kampanje dok ona traje govoriće predstavnici TI Češke Jana Stehnova i TS Zlatko Minić. O kontroli finansiranja izborne kampanje uvodna izlaganja daće predstavnik TI Češke Tomaš Hideček i predstavnik Agencije za sprečavanje korupcije. Na temu ograničenja ukupnih troškova kampanje i pojedinih prihoda govoriće predstavnik TI Češke Jan Dupak i profesor FPN Zoran Stojiljković, dok će o neposrednom finansiranju izborne kampanje od strane trećih lica uvodna izlaganja imati Ondrej Cakl i Nemanja Nenadić.

Na okrugli sto pozvani su i predstavnici relevantnih domaćih institucija koje imaju određenu ulogu u vezi sa finansiranjem političkih aktivnosti i kontrolom poštovanja propisa u vezi sa finansiranjem, naročito kada je reč o izbornim kampanjama ili sa izradom propisa koji su bitni za ovu oblast, predstavnici političkih subjekata koji su učestvovali na poslednjim parlamentarnim izborima, političkih stranaka i aktivnih političkih pokreta koji učestvuju u procesu dijaloga o izbornim uslovima, predstavnici nevladinih organizacija, predstavnici naučnih i nastavnih institucijarelevantnih međunarodnih institucija i predstavnici medija.

Diskusija će biti dostupna i online putem  ZOOM linka:

https://us02web.zoom.us/j/81492779286?pwd=aUV3OWcxWWlhNzR3K00zV2FhaXF3UT09

ID – 814 9277 9286

Passcode  – 058858

Agenda:

agenda