Ovim putem želimo da vam ukažemo na članak, objavljen u medijima, u kome se ukazuje na delovanje pojedinaca koje može predstavljati povrede navedenih zakona. Radi se o tekstu “Javna preduzeća i ustanove u službi predizborne kampanje”, objavljenom 13. juna ove godinena internet stranici https://www.glas-zajecara.com/javna-preduzeca-i-ustanoveu-sluzbi-predizborne-kampanje/.
Slične vesti
Stranke ne objavljuju podatke o izvorima i troškovima izborne kampanje
Transparentnost finansiranja svih učesnika u predizbornoj kampanji za izbore zakazane za 21. jun je na veoma niskom nivou, sa prosečnom ...
Procena troškova oglašavanja – prve tri nedelje kampanje
Transparentnost Srbija izradila je proračun troškova oglašavanja za prve tri nedelje izborne kampanje TV kampanja 2022 procena vrednosti – prve ...
Izvori finansiranja izborne kampanje 2012
Izvori finansiranja izbornih kampanja Zakon o finansiranju političkih aktivnosti iz 2011 daje mogućnost da se izborna kampanja finansira iz javnih ...