Transparentnost Srbija prati oblast finansiranja političkih stranaka i izbornih kampanja u Srbiji od donošenja Zakona o finansiranju stranaka iz 2003, kao i postupanje državnih organa koji su nadležni za kontrolu finansiranja izborne kampanje. Glavni deo monitoringa je nezavisno prikupljanje podataka o najbitnijim troškovima izborne kampanje i poređenje sa podacima koji su o tome prijavljeni u izveštajima. Na ovaj način smo pratili i izbore održane 2004, 2007, 2008, 2012, 2014, 2017, 2018 i 2020. Tokom prošle godine smo sa kolegama iz Transparency International Češke, sproveli prvi put istraživanje o transparentnosti finansiranja izborne kampanje
Predložak za panel diskusiju o Zakonu o finansiranju politickih aktivnosti TS i TI Češka
Slične vesti
Izrazita medijska dominacija vladajuće stranke i kandidata kroz funkcionersku kampanju i plaćeno oglašavanje
Građani koje zanima koliko partije troše na kampanju, i iz kojih izvora, i ove godine su ostali uskraćeni za te ...
Za kampanju oko 200.000 evra iz budžeta, za svaki osvojeni mandat još 25.000
Prema projekcijama, svaka proglašena izborna lista dobiće iz budžeta oko 200.000 evra za troškove izborne kampanje, a oni koji osvoje ...