Transparentnost Srbija prati oblast finansiranja političkih stranaka i izbornih kampanja u Srbiji od donošenja Zakona o finansiranju stranaka iz 2003, kao i postupanje državnih organa koji su nadležni za kontrolu finansiranja izborne kampanje. Glavni deo monitoringa je nezavisno prikupljanje podataka o najbitnijim troškovima izborne kampanje i poređenje sa podacima koji su o tome prijavljeni u izveštajima. Na ovaj način smo pratili i izbore održane 2004, 2007, 2008, 2012, 2014, 2017, 2018 i 2020. Tokom prošle godine smo sa kolegama iz Transparency International Češke, sproveli prvi put istraživanje o transparentnosti finansiranja izborne kampanje …
Slične vesti
Nelogični i manjkavi izveštaji o troškovima izborne kampanje
Za kampanju za predsedničke i parlamentarne izbore potrošeno je više od dve milijarde dinara, od čega samo 6,5% potiče od ...
Kako će se deliti novac iz budžeta za redovan rad stranaka
Pošto je Republička izborna komisija 5. jula 2022. donela ukupan izveštaj o rezultatima izbora za narodne poslanike,[1] puna tri meseca ...
Prvi rezultati monitoringa aktivnosti funkcionera tokom izborne kampanje i tokom perioda “suspendovane izborne kampanje”
Prvi rezultati monitoringa aktivnosti funkcionera tokom izborne kampanje i tokom perioda “suspendovane izborne kampanje” Funkcionerska kampanja i aktivnosti funkcionera – tabela ...