Transparentnost Srbija prati oblast finansiranja političkih stranaka i izbornih kampanja u Srbiji od donošenja Zakona o finansiranju stranaka iz 2003, kao i postupanje državnih organa koji su nadležni za kontrolu finansiranja izborne kampanje. Glavni deo monitoringa je nezavisno prikupljanje podataka o najbitnijim troškovima izborne kampanje i poređenje sa podacima koji su o tome prijavljeni u izveštajima. Na ovaj način smo pratili i izbore održane 2004, 2007, 2008, 2012, 2014, 2017, 2018 i 2020. Tokom prošle godine smo sa kolegama iz Transparency International Češke, sproveli prvi put istraživanje o transparentnosti finansiranja izborne kampanje
Predložak za panel diskusiju o Zakonu o finansiranju politickih aktivnosti TS i TI Češka
Slične vesti
Zahtev – Agencija za sprečavanje korupcije – kampanja 2020
Na osnovu člana 15. st. 1. Zakona o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja („Službeni glasnik RS“, br. 120/04, 54/07, ...
Monitoring finansiranja kampanje – drugi preliminarni nalazi
Transparentnost Srbija predstavila je nalaze o finansiranju izborne kampanje, troškovima za oglašavanje na TV stanicama i na Fejsbuku, o tome ...
Analiza pravnog okvira finansiranja stranaka i kampanja
Pitanje finansiranja političkih partija i kampanja u Srbiji regulisano je kroz nekoliko zakona I drugih propisa. Najvažniji u tom pogledu ...